'

personal & Scientific & free

Sometimes Not possible to comment About Words of others , So here we can talk about what I 'm thinking

personal & Scientific & free

Sometimes Not possible to comment About Words of others , So here we can talk about what I 'm thinking

personal & Scientific & free

#مکانی برای ارائه هرچیزی که ارزش دانستن رو داشته باشه
#اطلاعات به معنای دانش نیست,تنها منبع دانش تجربه است
#استفاده از کل مطالب این سایت با ( ذکر منبع ) بلامانع است
#If the contents are interesting please comment about it

آرشیو دسته ای
نویسندگان
سایت های جالب

 

دلم می خواهد شبیه بی کس ترین آدمهای روی زمین باشم

شبیه آدمهایی که جز تو یاوری ندارند

از عظمت مهربانیت در حیرتم 

چگونه به من محبت میکنی 

در حالی که در سرزمین وجودم فصل سرد شیطانی حاکم است.

خدایا! 

سجده میکنم در برابرت که اینقدر در برابر من و گناهان من صبوری

کمکم کن تا این مهربانی هایت را درک کنم

    Deli 
 

نظرات  (۲)

تنهایی ادم رو ولگرد میکنه
پاسخ:
like
مث منی دیگه :(
پاسخ:
kash kam tar kasi hadaghal in halp tagrobe kone  
to avazesh kon

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
برای دیدن مطالب بیشتر نسبت به موضوع مد نظر خود از گزینه های برگ قبلی نیز میتوانید استفاده کنید
پیکور
Home
Mechanic
Megatronic
Free
movies
gallery
library